2 november, 2012

 
Idag väntar en heldag på stan med T och Maria, så ska hem och fixa mig när jag slutar. Det var länge sen, ska bli kul! På kvällen blir det fredagsmys innan jag jobbar natt igen. Är ett stort fan av x-factor och har längtat efter det hela veckan.
 
Resten av helgen blir också lugn, är väl någon typ av halloween-firande, men det får inte plats i min agenda. Jobbar natt även lördag och så sköter jag Brama hela helgen medan Angelica är i Dundret. Min morbror Bengt är här, så familjen kommer väl och inspekterar min lägenhet imorgon. Sen blir det middag hos dem och så kanske min kusin med sin nyfödda lilla Kajsa kommer förbi.
 
Funderar starkt på om jag har blivit vuxen. Jag tror det. Jag känner mig vuxen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0