19 november, 2012

 
Känner mig nästan obehagligt påkommen då jag sitter nyduschad i morgonrock och äter lunch samtidigt som jag ser min chefs bil nedanför mitt fönster..
 
 
Annars hade jag en riktigt bra dag igår. Ida kom lagomt tills mina fikagäster åkte hem, så vi åt middag och pratade en del. Sen kom även Susanna och Eva, fikade lite till innan jag gick till jobbet. Kunde självklart inte sova eftersom jag fick en kombinerad koffein- och nikotinkick efter att ha rökt en rysk smuggelcigg av Eva.
 
Ska hem till M och P på ett tag nu, sen till ridningen med Angelica som ville följa. Sen jobbar jag min 5e och sista natt, ska bli skönt att sova hemma imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0