18 november, 2012

 
Grått och tråkigt väder mest hela tiden. Jag rör mig mellan jobbet och lägenheten, skönt att folk kommer hit, jag har annars alltid varit den som hälsar på andra. Nu sitter jag i min lägenhet och går på min höjd ner till stan om jag behöver något. Var ut och åt middag igår också, men sängen har varit så väldigt lockande på senaste tiden..
 
Idag kommer mina föräldrar och Mammas faster + man hit. Bakade en sockerkaka igår och gjorde egen glass. Får alltid så gott fika där, så måste imponera lite. De hade blivit så glada att jag hade velat umgås med "gamlingarna". Sen kommer Ida hit på traditionsenligt söndagsmys. Bytte jobbkvällen till natt i stället, så börjar inte förrän 22 igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0