1 november, 2012

 
Ligger på min säng och gör ingenting. Filosoferar lite bara. Har jobbat 16-09 och jobbar 16-09 idag också. Tänker att jag borde göra något vettigt när jag väl är ledig, men jag har det rätt skönt. Hur mycket jag än ser upp till människor som orkar jobba mycket, göra mycket och alltid är på väg någonstans, så är de mest patetiska människorna jag vet de som tar på sig hur mycket som helst självmant och sen blir utbrända på kuppen.
 
Så för att jag inte ska bli denna pinsamt patetiska människa som tvingas ringa min chef och säga "hörru, jag pallade visst inte trycket, stryk mig från mina extrapass är du bussig" så investerar jag lite tid i mig själv. För de starkaste människorna måste väl ändå vara de som har nog med självinsikt att kunna känna efter och ta hand om sig själv på bästa sätt.
 
 
Läser om kalkolyckan i tidningen idag, ett år sedan, gud vad jag lider med honom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0