Godnatt!


Sitter och kopplar av några hekto här innan jag ska sova, min personliga väckarklocka T ringer och väcker mig 8.20 imorgon. Om hon inte glömmer bort mig.

Vi ska på stan, tror Jessica och hennes lill-tjej också skulle med, och sen blir det att möta upp Maria MJ för en obligatorisk fredagsfika.

Har varit ofixad, osocial och oaktiv idag, så jag riktigt längtar efter att få göra mig fin och omges av folk! Glassa lite. Sitter och planerar i detalj hur jag ska se ut, allt från skor till ögonskugga. Ett tecken på att det är dags att skaffa ett liv kanske.

Men sen jobbar jag kvällen imorgon, hela helgen och ända till fredag kväll igen. Så då får jag lite mindre fritid. Fast mina jobbtider är så chill att jag slaggar mig igenom mina "tuffa" jobbperioder också. Fan vad jag älskar mitt jobb. Hade det inte varit för att jag har högre ambitioner med min framtid hade jag jobbat där för evigt. Lätt.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0