20 maj, 2012


Går runt och städar och fixar hemma innan M & P kommer hem. Vill att allt ska vara perfekt så de ser vilken underbar pärla de har till dotter. Dock är det inte jättesvårt att överträffa deras förväntningar.

Så här lät det innan de for:

- Du kan ju byta soppåse någon gång, och ställa ut på terassen.
- Ja, fast jag kan ju gå till sophuset och slänga den.

Mamma flikar in:
- Det hade varit jättebra!!

Och sen inser Pappa när de just ska åka att han glömt bära iväg tidingshögen:
- Om du har tid någon dag så kan du ju plocka ner tidningarna i en pappkasse och ställa undan, men du behöver inte gå iväg med dem, det kanske är för tungt..

Och Mamma säger:
- Om det är fullt med dammråttor som möter oss när vi kommer hem..
- .. då vänder du i dörren?
- Nej nej, jag tänkte säga att det gör mig inte så mycket, bara du håller rent vid diskhon och på toan så är jag nöjd!




Nu har jag dammsugit, torkat och gjort allt fint. Och för att smöra lite extra har jag renbäddat deras säng med "Världens bästa Mamma/Pappa"-örngott!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0