2 maj, 2012


Igår åkte jag, Mamma och Pappa till Brändön, bara för att kolla läget. Var riktigt fint där ute, så dit ska jag ta med mig någon (läs Ida) och åka till i sommar.

Vi kilar stadigt som vanligt. Åkte dit igårkväll och fikade väärldens godaste efterätt som hon och Hanna bakade. Jag är inte den som gillar fika, men det där var så gott att jag dog litegrann.

Idag har jag jobbat och sen ikväll tänkte jag vara hemma och städa, men då ringde Ida, så jag ändrade om i mitt schema och tog en promenad med henne i stället. Jag har verkligen noll karaktär. Men samtidigt är det skönt, för om det är något jag hatar så är det människor som är totalt oflexibla och ospontana. Har de bestämt sig för att göra något är det omöjligt att träffas. Det är en ocharmig egenskap..

Efter promenaden (och lite lägenhetsstalking) gick vi hem till Ida. Skräll. Är seriöst där varje dag. Eller i alla fall 4-5 dagar/veckan. Fick lite ångest över att Idas föräldrar ska bli less att alltid ha mig där som ett hemsläp, men då berättade Ida att hennes pappa tycker om mig så mycket, att han tycker att jag är en av de bästa vännerna Ida har. Då blev jag varm i hjärtat och generad i stället.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0