15 maj, 2012


Lämnade Ida här hemma vid halv 10 igår och åkte och jobbade. Hon tyckte det var halvskumt att sova själv hos mig, men jag antar att det gått bra. Kom hem från jobbet för ett tag sen, och allt var i sin ordning här, bäddat sängen hade hon till och med gjort!

Jag däremot var strulig som vanligt på morgonen när jag jobbat natt. Christina som kom och avlöste mig, brukar driva med min alzheimer, och så även imorse:

- Har du med dig allt nu? Mobilerna, bilnyckeln? Dig själv..?
- Jo, jag tror allt är med, sa jag och tänkte just gå.
- Du ska inte ta och byta skor då?
- Jo, juste, hehe..

Hade inte varit någon hit att kuta iväg med inneskorna!

Nu ska jag äta lite frukost och börja fixa mig. Ska vänta på att T ringer och sen åka och plocka upp henne för lite bus.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0