Helgen!


Har haft en strålande helg. Skjutsade M & P till flyget på lördag morgon, då de åkte till Helsingfors. Träffade Mammas kusin Lena och hennes Pappa.

Självklart säger M & P att jag ska vara själv som världens grej och att en kompis ska flytta in med mig.
 
- Okej, tycker du inte om att vara ensam?
- Nä, jag har ju som aldrig varit det.

Lena tittade på mig som om jag var ett ufo.

Sen säger Mamma till Leif:
- Ja, nu när Karin ska vara själv har jag sagt till henne att det är bara att ringa till dig om hon behöver hjälp med något!

Jag kommer nog alltid att vara släktens bebis..

Hämtade upp Ida sen, handlade, åt middag med hennes föräldrar, fikade hos Emil och Hanna och sen hämtade vi upp John och åkte hem till mig. Drack lite vin och tog en sväng på Allstar.

Igår var vi på lägenhetsvisning och sen lagade vi supergod ryggbiff, klyftpotatis, tsatziki och sallad till middag. På kvällen hade vi söndagsmys med Wallander, chips och dipp!



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0