7 maj, 2012


Jag och Mamma var på en förmiddagspromenad upp på ormberget, och nu känner jag mig härlig i humöret. Tror det kommer bli en bra vecka.

Tisdag: Träffa T efter nattjobbet, hemligt uppdrag 10.00, jobb 16-22

Onsdag: Frissan för slingning 9.00, jobb 16-22

Torsdag: Jobb 9-16, dejt med Ida?

Fredag: Stan m T? Jobb 16-22

Sen åker M & P till Helsingfors på lördag och då flyttar Ida in hit med mig :)

Nu ska jag sitta ute på terassen med Mamma. Prata om när jag ska flytta hemifrån. Förut har hon brukat säga om jag flyttar, men nu har vi båda insett att jag ska flytta. Måste bara hitta den perfekta lägenheten..

I väntan på det roar jag mig med att teckna upp mig på en surfplatta, så jag har något att göra på jobbet i stället för att "fantasi-flytta-in" i alla lägenheter jag vill ha..


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0