3 maj, 2012


Nu har snart hela dagen gått och här går jag fortfarande i morgonrock och tofflor. Det gör mig otroligt stressad, men jag lugnar mig med att jag är på kurering, så jag blir frisk från min jävla förkylning snart..

Har passat på att städa när jag ändå bara gått hemma. Dammtorkade även tv:n i vardagsrummet och fotolisten i hallen och av min Mamma blir man verkligen uppskattad när man hjälper till:
- Tack älskade Karin för att du putsar vårat hem!!

Nu ska jag se klart oth och sen läsa gamla dagböcker som jag hittat i mina gömmor.



Jag tycker nämnligen om att älta saker. Och när jag ältat det med alla så många timmar att deras öron blöder av skavsår, då skriver jag ner det i stället. Vilket har resulterat i över tusen ångestladdade sidor i 9 block över de senaste 6 åren.

Hittar säkert någon rolig historia från mina spårartider som jag kan delge er ;)


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0