23 maj, 2012


Åkte ut till Sunderbyn direkt jag slutade igår där T var hos hennes mamma. De hade frukosten redo när jag kom, och vi hade det så mysigt!

Jag älskar att vara där, mycket för att det är precis tvärtemot hur det är hemma hos mig. Här är det tyst och lugnt och så fort något låter frågar någon vad det var. Där är det liv och rölelse, alltid folk i farten, mycket ljud.

Som T säger:
- Hos dig kan man höra en knappnål falla, här skulle ingen ens märka om man stod och krossade tallrikar!

Sen var vi och handlade till Angelicas kalas som vi ska hålla i där på söndag, och planerade inför det. Åt jättegod laxsoppa som Maria gjorde och jag kände mig som en liten parasit efter att ha ätit dagens alla måltider där. Inte för att någon skulle bry sig, och när vi åkte sa Maria att det var så roligt att vara med oss, för då får man skratta så mycket!

Idag har jag varit väldigt effektiv, tagit kål på mig själv på min joggingtur till ormberget, upp för backen och tillbaka, tentat av 3 kapitel i fysiken och hämtat min laddare till surfplattan som jag glömde hos T igår. Fick panik igår när jag upptäckte att jag glömt den, är verkligen beroende av min sp.

Ska cykla till stan på en timma eller 2, fixa några ärenden och sen jobba kvällen. Men först lite sol på terassen och lunch!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0