6 mars, 2012

Igår följde jag med T och storhandlade på eftermiddagen. Vi är verkligen raka motsatsen till varandra när vi handlar - jag ekonomisk ut i fingertopparna medan hon shoppar och lastar på som en tok. Men vi utgör ett mycket bra team och när hon fick 300 kronor i rabatt var jag mer än nöjd och mös i hela kroppen, trots att det inte ens är mina pengar!

Sen åkte vi och hälsade på hennes mamma, T fyndade lite smått & gott i förrådet och efter det begav jag mig till jobbet. Jag måste säga att jag älskar mitt jobb. Hade kunnat flytta in dit och jobba dygnet runt. Bara få in någon annan om jag ska göra något.

Stannade en extra timma på morgonen och sen tog jag apostlahästarna och promenerade hem. Skönt väder ute, så man får passa på.

Nu ska jag försöka se i stjärnorna när det blir bäst väder i sommar så jag kan bestämma när jag ska ta semester. Men med min vanliga otur lär jag välja den kallaste och regnigaste tiden och sitta hemma och vara deprimerad. Dock så är det väl ingen som säger att man inte kan komma in och jobba extra under semestern?


I Marias stuga för något år sedan


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0