5 mars, 2012

Då var det måndag och en av mina favoritdagar på hela veckan. Eftersom att jag alltid börjar klockan 22 och jobbar natten blir dagen så mysig eftersom jag kan gå hemma och slippa ha ångest över att jag slösar bort tid jag hade kunnat jobba på.

Idag har gått upp tidigt, slagit på en tvätt, renbäddat och nu sitter jag med en kopp kaffe och känner mig som en hemmafru. Snart ska jag börja med den obligatoriska städningen och det är när allt är kliniskt som jag alltid hittar på mina små projekt. Senaste var ommålningen av klackarna på skorna och måndagen innan fick jag för mig att jag skulle rita.


Teza tyckte att jag skulle måla en tredje och rama in och sen skulle hon hänga upp dem i "mitt rum" hemma hos henne.

Nu måste jag gå och hämta in det blöta överkastet som jag hängde ut på terassen. Tänkte att det var en superidé, nytvättat blir så fräscht när det hänger ute. Vad jag inte tänkte på var att det är minusgrader ute. Så det blir nog ingen bra hemmafru av mig..



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0