22 mars, 2012

Ligger med datorn i sängen och drar en kvälls-surf innan jag ska sova. Det är konstigt, hela veckan har jag varit trött som en pensionär om kvällarna och varit på däcknings-gränsen redan klockan 9, men nu, bara för att jag jobbar imorgon, är jag inte alls trött trots att klockan är halv 12..

Har hunnit med en hel del idag, var ute och sprang imorse, fixade i garderoben och målade om lite galgar på förmiddagen. Pluggade, gjorde middag åt Mamma och Pappa och på kvällskvisten åkte jag och besökte Lisette för lite surr och umgänge. Välbehövligt.

Om man bortser från att jag jobbade natt i måndags (vilket inte känns som jobb) så har jag varit ledig i en vecka. Jag håller på att bli tokig. Behöver få in lite "måsten" att göra, spårar ur annars när jag har way to much fritid.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0