Maaaaaaaaaaaaat

Har bestämt mig för att skaffa bättre matvanor (för femhundraelfte gången), vilket har gått helt okej hela dagen, då jag bl a knaprat i mig detta:


Havregrynsgröt med cashewnötter och tranbär


Knäckebröd med gravad lax

Men så kommer kvällen............... Mamma Mia, vad jag är hungrig.

Måste säga att jag saknar min korvdiet som jag hade i Stockholm mer än någonsin. Brukade stanna och handa Dennis-korvar att steka till middag på väg hem från jobbet, men oftast var jag så hungrig att jag slet upp paketet med tänderna på väg hem från tunnelbanan och gick och åt dem råa. Det var tider. Och falukorvsringen vi alltid hade öppnad i kylen, med en kniv redo bredvid så man kunde gå och småäta den titt som tätt.


FYFAAN vad detta hade suttit fint nu!!

Ska i stället gå och dricka de 6 glas vatten jag har kvar för att rensa ut äckel ur kroppen. Och mättar inte det får jag väl knapra baby-spenat-blad tills jag somnar, innehåller typ 0 kalorier.

 



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0