Mars 16, 2012

Har sovit dåligt inatt, har bara svamlat och hållt på i sömnen. Drömt mardrömmar om mitt pyssel och inte vågat röra mig, "för då går allt sönder"..

Sen kunde jag smita tidigare från jobbet och joggade halva vägen hem, framsteg! Mamma sa dock att jag såg helt slut ut när jag kom in, så kondisen är väl inte exakt där den ska vara.

Nu ska jag fixa och fräscha till mig, för snart blir det lunchning med Mamma på Bistro Norrland. Efter det tvingar jag med henne på stan tills jag börjar 4 igen, känns onödigt att fara hem emellan.

Och till slut lite bilder på vad jag snott ihop, en långklänning. Än så länge bara uppnålad, så ska åka till T någon dag och sy ihop den så jag kan gliiiida i sommar!

 

Och så ryggen:



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0