15 mars, 2012

Pysslar som aldrig förr. Stammis på Olssons tyger och Jala färg & tapet. Är inne i ett sånt flow att jag sen jag slutade jobbet klockan 4 enbart haft mina projekt i huvudet. Stått och nålat, limmat, sytt och dekorerat i 3 timmar. Inte haft en tanke på att varken facebooka eller vara social.

Till slut ringde Emma och sa åt mig att skaffa mig ett liv. Ska hon säga som leker att en nalle är hennes och Saras barn.

Nu är det dags för mig att glida tillbaka till jobbet. Har tagit på mig ett extra-pass inatt och sen har jag 7 timmars pyssel-tid innan jag ska jobba igen imorgon kväll.

Efter det ville Ida ha med mig ut i svängen. Det strular till det helt i mina rutiner - det var förra vecka Party-Karin var framme, den här veckan är jag Pensionärs-Karin. Jobbigt med min schitzo-personlighet.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0