13 mars, 2012

Har haft en riktig heldag med mig själv idag. Suttit på terassen i solen, chillat framför tv:n och städat lite.

Sen ringde Ida och frågade om jag skulle med och träna på inpan, men jag sa nej, hade bestämt mig för att ha en spakväll i bastun ikväll. Hon lockade med simning också, men inte heller det kunde ändra mina planer.

Bjöd in henne på min spakväll, men hon bara mobbade mig, så jag har pysslat om mig själv i min ensamhet i 2 timmar. Har haft inpackning, filat fötterna, skrubbat mig, målat naglarna osv. Sånt man måste göra för att inte förfalla.



Nu blir det tv-mys, Top Model och Desperate Housewives står på tablån. Och så lite thé och en macka till det. Kommer dock somna efter 5 minuter för att jag är så jävla trött.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0