4 år!

Jobbade i vanlig ordning natten igår. Frågade K om han visste vad det var för dag, (vilket han självklart inte visste för det är bara jag som håller koll på sånt), men det var i alla fall våran 4-årsjubileumsdag! 12 mars 2008 jobbade jag, som rädd 16-åring, mitt första pass där. Hade aldrig kunnat tro att jag skulle älska det såhär mycket, eller ens vara kvar 4 år senare. Även om jag sagt upp mig vart och varannat år för att pyssla med annat, kommer jag alltid tillbaka. Det är - och kommer alltid att vara - jag och K.


Min super-cosy jobbsäng!

Imorse åt jag mina sista mjukmackor innan beach-12, snörade på mig joggingskorna och powerwalkade/joggade hem. Allt var helt perfekt och för en gångs skull njöt jag av att träna.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0