21 mars, 2012

Läser på facebook hur glada är över sin återbetalning av skatten. Loggade in på skatteverket och såg att själv har man fått restskatt på 1500.. Wohooo! Inte för att det går någon nöd på mig pengamässigt, men ändå, aldrig kul att behöva betala.

Annars känner jag mig ganska glad, så glad att jag till och med är trevlig med smileysar och allt till enerverande personer på facebook-chatten! Eller så är jag bara i behov av lite uppmärksamhet.

Igår hade jag i alla fall en mycket bra dag hos Therese. Sydde så mycket att jag nu blir illamående bara av att se tyg och trådar, och T hade modevisning för mig i kontorskläder och lekte assistent åt Mr Kaburski. Ja, vi har någon typ av bokstavskombination.

Nu har jag nyss rivit ut hela tvättkorgen, hittat alla bortglömda vår-/sommarplagg, satt på en tvätt och väntar med spänning på att Mamma ska komma upp och gasta om hur otrooooooligt stökigt och struligt det blir. Hon har jobbat natt och är då alltid extra kinkig till mina försök att hjälpa till med hushållssysslorna.


Därför är det alltid bra att krydda upp lägenheten med fjäsk-lappar lite här och var!



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0