Kroppsrepair..

Sitter med fötterna i grön såpa, hemmagjord hårinpackning av äggula och olja i håret och ansiktsmask mot åldrande. Äggvitan svepte jag i mig (bland det äckligaste jag gjort) och dricker nu hett vatten, ska tydligen rensa kroppen från skit.
Det värsta jag vet är att känna mig risig och ofräsch, så nu får hela kroppen sig en omgång. Så jag ska slippa glåmig hy och att vara så torr så det bara flyger frasor omkring en, för det har jag en tendens att bli.
Har varit ute och sprungit, putsat fönster och varit väldigt aktiv. Mamma skryter fortfarande för alla om hur glad hon blev när jag städat lägenheten medan de var borta, så får väl satsa på att göra henne imponerad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0