Juni 4, 2012


Har alltid varit så fruktansvärt irriterad när jag ska ta fram någon krydda ur kryddlådan, då jag behövt lyfta upp varenda kryddburk för att se vilken det är. Tydligen har någon annan också stört sig på det, för nu såg jag att Pappa skrivit lappar och satt på varenda lock. Fantastiskt!



Jag måste nog bo i världens mest organiserade hem, där allting har sina speciella platser - till och med i diskmaskinen sorteras det!

Jag har alltid hånat mina föräldrar för det, sattit saker och ting på andra platser med flit, men de återvänder fort till sina rätta ställen så fort M & P upptäcker det.

Först nu har jag börjat inse vilken skillnad det gör, allt går så fruktansvärt mycket fortare när allt är där det ska vara. Det är inte konstigt att jag är som jag är med min sortering och organisering!



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0