3 juni, 2012


Sitter på jobbet. Älskar att jobba kväll på söndag är alltid så lugnt och skönt. Extra mysigt är det om man har varit ut på lördagen, vet inte riktigt varför, men har sån härlig känsla i kroppen då.

Älskar söndagar över huvudtaget, har aldrig förstått hur man inte kan gilla söndagar? Alla som har söndagsångest osv, tycker jag borde göra om sina liv, för att ha ångest en gång i veckan kan ju inte vara kul. Men det känns som att folk infinner sig att det är så det ska vara, att man ska tycka att det är hemskt att helgen är över, att man har en heeel arbetsvecka framför sig och att man börjar räkna ner dagarna till nästa helg så fort måndagen är avklarad.

Jag älskar varje dag på veckan om jag tänker efter, även jag gör samma saker varje måndag, tisdag osv så är det saker jag tycker om. Jag har aldrig ångest över att jobba och ibland funderar jag om jag har fått i mig någon typ av lyckopiller för att jag är så löjligt nöjd över alla småsaker!



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0