Nya tänder


Har fått alla papper klara nu om att jag ska få sätta porslinskronor på mina tänder som jag slagit ut - för snart 6 (!) år sedan.



Har även fått en tid till folktandvården, men ska höra av mig till Hermelinens tandläkare och höra om de kan göra det i stället. Mamma har fixat sina tänder där, så hon vill att jag ska gå dit också.

Litar inte riktigt på folktandvården, de skiter väl i hur det ser ut i min käft, de får lön i alla fall. Hermelinen som är privat måste kämpa på ett annat sätt för att få kunder - och för att få dem nöjda så de stannar!

Bytte även till deras vårdcentral nu, skyr mig för att gå till läkaren för att alla är så oengegerade och nonchalanta på offentliga vårdcentralen. Inte för att jag är sjuk, men om jag blir. Har bara varit i väntrummet på Hermelinen, men det var i alla fall hemtrevligt.


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0