12 juni, 2012


Kom nyss hem från jobbet, vilket betyder att det återigen är dags att starta mitt fantastiska hemmafru liv, är ledig till på fredag!

Idag ska jag sno ihop en rabarberpaj av rabarberna Mamma tog med hem från Pajala och sen lägga mig på terassen och lapa sol tills M & P kommer, för ikväll ska familjen Nilsson njuta av friluftslivet på ormberget med lite korvgrillning.

Blir nog även att jobba lite med figuren när man väl är där. Kanske får upp Ida dit också så vi kan starta joggingsäsongen tillsammans.



Onsdag

8.30 ~ 15.30 Evenemang på Elite Stadshotell med T
16.45 Skönhetsvård på Solisinn 

Ev. paddla kajak/kanot (vad man nu säger) med Ida på kvällen om vädret tillåter. Eller så kan jag övertala henne till en "AW" om det är fint väder, lite rosé på en uteservering hade väl kunnat vara nåt.

Torsdag

Åka till Rutviks Handelsträdgård med Mamma för att köpa (hör och häpna) blommor. Plantera dem.
Köpa färg och måla om utemöbler.



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0