Söndagsmorgon


Kom nyss hem från jobbet, har jobbat natt. Är rätt slut, kunde inte somna, så jag surfade och såg serier till klockan 3. Då var det chill, men inte lika roligt när jag skulle stiga upp..

Sen tog jag min punka-hoj och cyklade hem i regnet. Har letat något lätt att värma och det enda jag hittade var vita bönor i tomatsås och Bullens korv. Korvburken behövde man dock en konservöppnare till, så jag sket i den (hur lat får man bli?), och äter bara bönorna. Trots att tomatsmak är det värsta jag vet. Blä.



När Mamma är hemma brukar hon fixa frukost åt mig färdigt tills jag kommer hem. Saknar henne lite.

Ska iaf göra paj till middag och ta med på jobbet, börjar klockan 4 igen!



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0