26 juni, 2012


Har suttit vid min plats vid frukostbordet med Mamma i flera timmar. Båda i morgonrock och totalt ointresserade att göra oss klara för dagen.

Mamma tar alla mina projekt till sina egna, så hon tittar på lägenheter, hittar de hon tycker jag ska gå och titta på, hon letar matbord, andra möbler etc. Nu har jag även sagt att jag vill ha en symaskin, så det har hon också tagit på sig att leta fram. Även om vi inte alltid har samma åsikter kring allt, så är hon bra att ha! Och det slutar oftast med att hon trumpet säger:
- Ja, du väljer ju trots allt själv..
Och sen blir det ändå som hon tycker, för jag inser tillslut efter lite eftertanke att hon har rätt.

Ska hoppa in i duschen nu och ta tag i dagen, annars får jag sån ångest när jag ska sova att jag inte gjort något vettigt. Så det blir ett ärende förbi banken innan jag börjar jobba klockan 4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0