25 juni, 2012


Blogg dampar lös på sp:n, har försökt skriva minst 3 gånger, men det bara skiter sig.

Försov mig imorse och vaknade först efter 8 av att Mamma frågade om jag var vaken. Vem fan försover sig i den här åldern? Jo, jag som har en mental ålder på typ 12. Eller 65.

Efter jobbet släpade jag punka-hojen till cykelverkstaden där en gullig liten kis skulle fixa den åt mig, i min familj gör vi nämnligen inte sånt själva, utan lämnar in så fort det krackar lite.

Nu vilar jag upp mig inför att åka till Ida och se Wallander. Ska mellanlanda på kvantum och köpa chips och dipp, skönt att allt är i sin ordning igen, tillbaka till rutinerna.

Mamma och Pappa är så glada att ha mig hemma att de satte på Moves like jagger som de shakade till, och Mamma beskrev hur hon hittade Pappa ätandes på gräslök på terassen i helgen för att han var så uttråkad.

Nu har jag legat här på sängen och beställt vilken mat och gotta Pappa ska köpa hem och när han kommer tillbaka tar jag bilen och sticker iväg. Chill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0