17 juni, 2012


Söndag och slut på veckan. Passade på att ta sovmorgon och inte göra något vettigt alls. Fram tills halv 4 då jag trampade iväg till jobbet.

Nästa vecka har jag dock lite att stå i:

Måndag

Vara med T, ärenden på stan, måste göra ett nytt körkort osv.
22-09 Jobb

Tisdag

Emmas födelsedag, viktigt att komma ihåg. Blir väl att ringa henne - som att vi inte brukar prata annars ;)
Vara med Ida som slutar halv 5, har jag själv planerat in. Tänkte att vi skulle ta någon typ av träning.

Onsdag

13. 00 Nya naglar! 
16-22 Jobb

Torsdag

9-16 Jobb
17.25 STHLM!
 
Blir sen midsommarfirande i Norrköping, tror jag - står över planerandet i år och hänger bara på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0