Yesterdaay

 
Igår kände jag att det var nog med präktigheten, så jag rotade fråm min porriga spetsbody och drog ut med T, T´s pojkvän och hans kompisar.
 
  
 
T gör mig alltid så rörd, jag har mina känslor på utsidan och när hon säger fina saker är tårarna nära. Igår var inget undantag och när hon sa det finaste och jag tittade på hennes blanka ögon höll mina på att svämma över. Som tur är känner T mig och vet vad hon ska säga:
 
- Titta bort och drick upp!!
 
 
(Ser ut som att jag gråtit på bilden, hehe. Hade inte det, tror dock att jag har ögoninflamation. Eller så kan det tänkas vara på grund av att jag använt mina MÅNADS-linser mer än en månad.. och är inte jätteduktig på att tvätta dem.. Måste skärpa mig)
 
När jag kom hem strax efter 2 tyckte Pappa jag var tidig.
 
- Hade du inte roligt?
- Joo, men de stängde ju.
- Jaha, och du kände inte för att hitta på något skojsigt efteråt?
 
Tiderna är förändrade här hemma, förut blev det ramaskri så fort jag nämnde att jag skulle ut. Nu gör Pappa antydningar på sina funderingar om varför jag inte drar på efterfest eller sover hos någon, medan jag tycker det känns skönt att komma hem, krypa ner och spela lite wordfeud innan jag somnar.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0