Tisdag

 
Efter jobbet idag gick jag och Ida på Sushibar och åt middag och pratade av oss. Efter det mötte jag upp Emma som kommit hem idag. Vi satt i norra hamn och surrade på och gick sen på friends och delade en flarra..
 
Kom hem till världens disco, Pappa och Bengt har kommit hem från sthlm, vilket betyder att det återigen är liv i luckan.
 
Ligger och spelar wordfeud nu och är för trött för att gå upp och "göra natt", så jag skiter i det. Jag sover med oborstade tänder, otvättat ansikte och utan nerdraget för fönstrena. Det är dessutom fruktansvärt stökigt, jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon och ingen matlåda är iordninggjord. Jobbar dag imorgon så det kommer bli en tung morgon..
 
Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken till 12 och se om jag får in någon lön. Kom på att jag godkände tidrapporterna för sent, då hotar de alltid med att man inte ska få lön i tid. Tror dock det bara är tomma ord, för mina är alltid försenade men lönen är i tid ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0