The datk knight rises

 
Bio med Ida, AK och John ikväll, dock så bokade vi inte biljetter samtidigt, så jag satt bara med John. Vi hann chit-chatta lite innan filmen. Han frågade om han fick min sp.
 
- Ja visst, om jag får något av dig.
- Vad vill du ha då?
- Din utbildning..!
 
Sen frågade han om vi skulle gifta oss när han fick veta hur fet min börs är. Jag dealade att jag kan försörja honom hans sista år på civilingenjör om han sen försörjer mig resten av livet. Glömde dock säga att min livsstil är ganska dyr, så han kommer att få jobba häcken av sig om han ska försörja denna kräsna fruga..
 
Nu blev jag inne i ett film-mood och ska se Nobels Testamente som Emma hyrt åt mig från sitt kära HK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0