Sminkborttagning

 
Eftersom att Mamma råkat slänga min sminkborttagning har jag nu fått en anledning att köpa ett helt nytt set. Tyckte nämnligen inte om den gamla, men tvingade mig själv att använda upp den eftersom jag köpte den för över 500 spänn..
 
Så nu återgår jag till mitt favoritmärke Mary Kay och skiter i Dermologican som en hudterapeut föreslog till min, vad hon sa: fruktansvärt dåliga hy! Hon sa att man såg att jag var rökare! Jag som aldrig erkänt för mig själv att jag är rökare höll på slå till henne. Men det är klart, jag hade rökt säkert ett paket om dagen i nästan ett år, det syns.
 
Efter det drog jag ner till ett paket i veckan, och i våras slog det mig hur onödigt det var, och drog ner det till att bara "tjuvröka" nån cigg då och då.
 
MK har också mycket sötare flaskor, vilket gör det finare i badrumsskåpet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0