Måndag - jobb

 
 
 
Ville absolut inte lämna min underbart sköna säng och åka och jobba imorse. Men vad gör man inte för pengar. Alla tycker jag är knäpp och dum i huvudet som jobbar hela sommaren. Förutom Susanna och Maria, som när alla frågar varför och om det inte är jobbigt, säger:
- Men gud vad duktig du är!!
 
Tycker det är skönt att det finns människor som inte ifrågasätter allt, utan faktiskt kan uppmuntra en. Jag hade ju inte jobbat så mycket ifall jag inte ville det. Måste dock säga att jag har lite ont i huvudet, har ju snittat typ 5 timmars sömn per natt hela helgen. Till nästa helg jag jobbar natt måste jag få mig själv att inse att det är okej att ta en nap när jag kommer hem. Jag behöver inte vara igång hela tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0