Godnatt

 
Hade en bra dag hos T. Vi analyserade kortspel utan och innan, drack rose, åt tacos och hade det allmänt gött. Pratade massor. Diskuterade allvarligt ett tag för att sen brista ut i gapskratt sekunden efter.
 
Det slog mig ännu en gång att hon måste vara den mest positiva, generösa och osjälviska människa jag vet - till skillnad från mig som är negativ, snål och egocentrisk. Att vara med henne gör mig high on life och givmild, medan jag lär henne att man inte alltid behöver ge, ibland är det okej att sätta sig själv främst. Vi kompletterar varandra bra.
 
Nu är jag trött som få,  jobbat 3 nätter och nu när jag väl får sova så kan jag inte. Jobbar dag imorgon så klockan ringer om 5,5 timmar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0