Gårdagskvällen!

 
Igår åkte jag till Liina och hade en mini-förfest med hon och hennes kompis Viktor. Himla trevligt! Sen åkte vi till stan och mötte upp Ida och ett gäng killar, och efter lite om och men begav vi oss till Olivers. Det var 18+ och en väldigt ung publik om man säger så. Inte för att jag är lastgammal, men ändå känner jag mig ofta mycket äldre.
 
Jag vet inte om det är för att jag är en liten mini-pensionär, men jag får sådan avsmak av att se fulla människor att jag knappt vill dricka. Jag vet att jag har varit likadan och säkert mycket värre, men nu känns den tiden väldigt förbi. Och jag vet att det låter töntigt att säga att jag "växt ifrån" supandet trots att jag bara är 21 år, men lite så känner jag. Så jag sippade på mitt vinglas hela kvällen på Olivers och kände mig i alldeles utomordentlig form.
 
Sen promenerade jag och Ida hem till henne, kvällsfikade lite och sussade sen, börjar bli en rutin. Kanske kommer någon period när jag blir wild and crazy igen, men just nu trivs jag med att ta det lilla lugna. Dricka vin med trevliga människor, prata om allt och inget, spana på lite människor ute och träffa folk man känner.
 

♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0