Födelsedag, dag II

 
Ida bjöd mig på födelsedagsmiddag efter jobbet, åt gott och drack lite vin på Harry's. Perfekt.
 
Sen gick vi till henne, då fick jag min andra present. Lät lite dirty, men det var inget sånt. Det var en mycket påhittig present, hon känner mig min Ida. Så vi får väl se vad det blir med det. Vi hade i alla fall kul och det kändes som att vi var två fnittriga tonåringar igen - till skillnad som de två bittra pensionärerna vi annars brukar vara!
 
Annars så har jag ont i huvudet ikväll igen och mina fötter värker av smärta. Jag och K gick på jakt efter mina skor jag tappade på väg till jobbet imorse, kom till lulsundet och sen dog jag av skavsår så vi vände. Skorna hittades inte. Grämer mig lite eftesom det var mina favoriter från Replay, men what to do? De var inne på fjärde säsongen så ja antar att det var Guds sätt att sätta stopp för användandet av dem!
 
Sen testar jag nya varianter av min favorit-knut-frisyr. Idag piffade jag med pärlor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0