7 juli, 2012

 
Idag har jag umgåtts med Ida (skräll), Liina och Susanna. Vi tog ett glas vin på Friend's och gled en runda på stan. Jag har dock varit hemskt trött och tänkte ta en nap när jag kom hem men så blev det inte. Satte igång med lite plugg ist och sen blev det Mammas supergoda gravade lax till middag och en en halv flaksa rose..
 
Slaggade lite efter maten och nu ska ja fixa mig och åka till Liina, sa dricka ännu mera rose och kanske ta en utgång på det. Liinas kompis sulle också komma till henne, det är bra så jag får se lite nya ansikten. Höll på hälsa på en kille jag mötte på stan en dag för jag trodde jag kände honom. I sista stund stoppade jag mig själv vid leendet, då jag kom på att jag inte alls kände honom utan det var killen som lagade min cykel..
 
Nä, ska fixa mig klart nu och sen lära Pappa Wordfeud innan jag åker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0