3 juli, 2012

 
Avslutar födelsedagen snart, mitt huvud bultar av smärta. Så trött. Fick jordgubbar och paket när jag kom hem fråns jobbet, sen fix och stan med Mor. Lunchade på Friend's och skulle kolla på min present, men butiken hade semesterstängt...
 
 
 
Sen jobb. Pappa kom med mat, 6 byttor - lovande. Halstrad lax, färskpotatis, hemmaodlad sallad oc sås. Till efterrätt jordgubbar, kladdkaka och grädde.
 
 
Jag har det bra. Det bästa är att detta hade kunnat vara en vanlig dag, jag är bortskämd som få.
 
Killar får svårt att leva upp till mina förväntningar. Om jag var kräsen förut är det ingenting emot hur jag är nu - efter att ha blivit bortskämd i snart ett år med att få precis som jag vill och lite till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0