Middag för .. 1

 
 
 
Såsade på som en zoombie ikväll. Skyller på matkoma.
 
Sen hade jag en svag stund när jag fick panik över att jag är så jävla präktigt duktig hela tiden. Alla tjatar om att jag är så snäll, jag blir aldrig arg, jag är alltid i tid bla bla bla. Jag kan aldrig bara sitta, utan far alltid ut och springer, tvättar, städar, pluggar eller nåt när jag får en stund över. Jag äter bra, jag dricker vatten, jag blir inte full och jag röker sällan.
 
Jag går ju tamej fan att smula söner.
 
T frågade mig när vi pratade en kväll när jag skulle lägga mig, om hon kunde ringa senare. Herregud, jag är en person med läggtider, en man inte vågar ringa på kvällarna för att jag sover!!
Då skulle jag visa att jag inte alls somnade tidigt och satt uppe ett tag. Till klockan 11 då jag däckade..
 
Satte mig på terassen och rökte 3 cigaretter på raken. Efter det kände jag mig äcklig och tänkte att det kanske inte är så farligt att vara duktig ändå, det är ju vad jag alltid strävat efter så nu får jag väl vara nöjd med det.
 
För att spä på min präktighets-image lite till ringde Mamma nyss och sa godnatt. Det gör hon alltid när jag inte sover hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0