2 juli, 2012

 
Att jag har bytt schema i sommar och inte längre jobbar natt på måndagar är konstigt, har jobbat varenda måndag natt sedan februari. Därför var det skönt när Anita från IK ringde och sa att hon som skulle komma till natten var sjuk, frågade om jag kunde stanna. Dum fråga. Självklart kan jag stanna.
 
Efteråt säger hon att jag får kval för det - even better! Då överlever jag lätt att jag inte får frukost i sängen imorgon på min födelsedag. Att slagga för över 300 i timmen är helt ok.
 
Sen jobbar jag kväll extra imorgon också. Christina frågade för någon dag sen om jag kunde ta den, vi tittade på schemat tillsammans, såg att jag var ledig och jag tänkte: tisdag, nä då är det inget speciellt..
Först när jag kommer hem och ska skriva in det i kalendern, inser jag att det är min födelsedag. Så brydd om det är jag!
 
Så det blir att snabbt cykla hem imorgon, duscha, fixa mig och sen till stan för att äta födelsedags-lunch med Mamma. Ja, jag är bästis med min Mamma. Det blir så när vi är ledig om dagarna tillsammans.
 
Resten av veckan jobbar jag en del, med har planerat in Ida på onsdag och en tripp till T på torsdag. På fredag blir det kanske utgång och lördag, söndag beställer jag sol för då vill jag sola!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0