Torsdag

Ska åka och luncha med T på LTU, för tredje dagen i rad! Snart har jag testat alla restauranger där, och jag är inte ens student. En positiv sak är iaf fall att jag ännu en dag kan återanvända samma lapp som jag skrev till Mamma i tisdags ;)

Har varit med T så mycket de senaste dagarna att hon har börjat kaxa mot mig. Hon ringde när jag låg och sov igår, (typ kvart i 10 på kvällen) och hon som alltid brukar fatta vinken att jag inte ids prata då tog sig i stället friheten att säga:
- Jaha, men nu får du prata med mig för jag har viktiga saker att diskutera. Dessutom är det inte du som ska upp klockan 6 imorgon, så du behöver inte sova än!
BIAAAATCH!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0