Julklappshandel

 
God morgon, så här dan före dan före dopparedan. Samlar kraft inför att ta mig till staden med Ida, som kommer ha fullt sjå med att köpa julklappar idag, tillsammans med troligtvis resten av stan eftersom det var löning igår...
 
Själv tror jag inte på julklappar. Jag tycker inte om att ge dem och jag tycker inte om att få dem. För oftast blir det fel, vilket känns som ett slöseri. Om man inte kommer på en dunderidé, men hur många har tid med det samtidigt som de trängs i olidligt varma affärer ihopskuffade med alla andra duninslagna människor.
 
Jag har dock för ett tag sen köpt en grej till Mamma och en till Pappa som de får till jul. Det får räcka. Sen ska jag bjuda dem på middag här också någon dag. Det uppskattar de nog mest.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0