Året som gått..

 
 Sitter och läser min blogg, ser tillbaka på året och sammanfattar i en årskröninka i 12 delar - en för varje månad. Ju längre jag kommer, desto mer märker jag hur jag har mått bättre och bättre och inser att det inte är så pjåkigt att vara fast i mig själv, jag är nämnligen ett fantastiskt sällskap. Till mig själv i alla fall, andra kanske inte delar den uppfattningen, men det är trots allt deras problem.
 
Jag märker också att jag blir tråkigare och tråkigare ju bättre jag mår, min självironiska humor dör som ut litegrann. Man är nog ganska tråkig när man mår bra. Ska filosofera vidare nu och leta fram min humor som inte går ut på att göra narr av mig själv. Den borde ju finnas någonstans..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0