30 december, 2012

 
Snart rinner 2012 ut i sanden och jag fullkomligen sprudlar av engagemang inför ett nytt år. Jag är nämnligen en person som alltid har tyckt att det är något visst med årsskiftet, en fräsch start, man får vända blad och jag hade säkert kunnat skriva 28 klyschor till, men jag tror det räcker så.
 
2012 har varit ett av mina bästa år (sida vid sida med 2008) av den enkla anledningen att jag hittade mig själv. Ännu en klyscha, men äh, det hör väl till så här års?
 
Jag lyckades med mina mål, och idag har jag det precis som jag önskade för ett år sedan. Vem hade kunnat tro det om man såg insidan av det lilla nervvraket jag var då. Jag påstår inte att jag inte är ett nervvrak idag, men det är mindre situationer som förvandlar mig till det. Förut gjorde livet i sig mig till ett nervvrak.
 
Nu ska jag förbereda mig för 2013, då jag förhoppningsvis ska hoppa upp ett steg till på min livstrappa. Jag har väldigt många mentala bilder över allt i huvudet, det är lite så jag funkar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0