15 december, 2012

 
Imorse när jag plumsade hem från jobbet träffade jag min prästkompis. Vi ska ses på onsdag, han, jag och K. Jag gillar verkligen äldre människor, de känns så genuint goa bara. Inombords är jag nog 70+, inte för att jag är genuint go, men för att jag hade kunnat mysa på i ett pensionärls-liv.
 
Annars så har jag och Ida haft lussebullsbak idag. Se där, pensionärs-syssla! Igår spelade jag schack till och med..! Blev nog gott, var dock tvungen att kuta till jobbet, så hann inte avnjuta dem. Ska smaska på några imorgon när jag slutat.
 
För övrigt så ringde min Mammas faster och frågade efter receptet till min sockerkaka. Hon som är en riktigt grym bakare, ville ha mitt lilla recpet.
 
- Hoppas jag lyckas lika bra med den som Karin, hade hon sagt.
 
Det var gott betyg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0