10 december, 2012

 
I lördags vaknade jag upp med halsont. Jag överdramatiserade som vanligt denna lilla åkomma till att verka döende och fick därför frukost på sängen och ompyssling hela dagen. Något jag måste sluta med, för som vanligt slår det tillbaka och igår var det illa på riktigt.
 
Ida stressade över att jag inte var stressad över att det var så stökigt i lägenheten och städade undan lördagens förfest innan jag tog mig upp ur sängen. Hon blev lugn när hon insåg att jag var sjuk:
 
- Vad skönt, det föklarar varför du inte hetsade med städningen..
 
Idag tog jobbet alla mina krafter och i stället för att rida ikväll har jag legat i sängen. Stackars, sjuka lilla mig som dessutom har skadat hakan. Buhu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0