Nya hästtjejen

 
Idag hade jag min första ridlektion, något jag pirrig i magen väntat på! Inatt vaknade jag klockan 4 och var jättestressad att jag inte skulle hinna i tid. Det är en liten defekt jag har när det gäller tidspassning, jag kan ha sån oro över att inte komma i tid till något "nytt" att jag blir helknäpp.
 
Idag var tiden dock lite knapp, slutade jobbet 4 och skulle hinna cykla hem, byta om och äta middag innan klockan 5 då jag skulle hämta upp T's syster Angelica som skulle följa med som stöd! Skippade middagen och hann precis vara hos Angelica klockan 5. Vad jag glömde var att hon är en del av "familjen tidsoptimist" (jag vet inte huur många gånger T alltid spelat med mina nerver och varit i sista sekund) så när jag ringer var hon i bilen och skulle komma på en minut. Tog minst 5..
 
Vi hann i alla fall, jag var strålande glad över att hon var med. Ridningen gick helt okej, och nu ska jag bli nästa Malin Bayard. Nästa måndag får bli en riktig häst-dag, frågade om Angelica ville följa då också, vilket hon ville, så då tänkte jag att vi först åker till hennes häst Brama och sen på min ridlektion.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0