4 augusti, 2012

 
 
Sitter på jobbet och äter en gudomligt god frukost. Hade inte med mig någon middag igår, så var vrålhungrig!
 
Har jobbat kväll+natt, och det var lite motigt när alla andra var på Lulekalaset. Men man kan ju ine få allt här i världen, sparar en massa pengar i alla fall ;) Förut hade jag säkert varit alldeles förstörd och hoppats på ösregn bara för att ingen annan skulle få ha roligt om jag var fast på jobbet. Nu är jag inte så brydd längre.
 
Ska hem och duscha när jag slutar och sen träffa T i stan. Kanske dra en solning någonstans med Ida och AK också om vädret håller i sig. Ikväll blir det middag med familjen och sen nattjobb igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0